Facebook Twitter Youtube



Студрадіо
Magna Carta Universitatum



58012, Україна,
м. Чернівці, вул. Коцюбинського 2

Приймальня ректора:
тел. +38(0372) 584810,
факс +38(0372) 552914
ел. пошта: rectorЯЧ±ЗЮS@щц=chnu.edu.ua

Загальний відділ:
тел.: +38 (0372) 58-47-07,
+38 (0372) 52-70-29
факс: +38 (0372) 58-47-07
ел. пошта: officeЯЧ±ЗЮS@щц=chnu.edu.ua

Приймальна комісія:
тел.: +38 (0372) 58-47-11,
+38 (0372) 52-56-69
ел. пошта: admissionЯЧ±ЗЮS@щц=chnu.edu.ua

Оновлено
25-05-2018
22:07

Новини

13-04-2017
Обговорення основних етапів виконання проекту INOTLES 

У понеділок, 10 квітня, у рамках роботи VII Міжнародної наукової конференції «Розвиток політичної науки: європейські практики та національні перспективи», відбувся круглий стіл на тему «Здійснення та перспективи розвитку проекту «Інновації у вивченні та викладанні Європейських студій (INOTLES)». Учасників круглого столу привітав д.політ.н., проф., завідувач кафедрою політології та державного управління, директор НДІ європейської інтеграції та регіональних досліджень Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича Анатолій Круглашов. У своїй доповіді на тему «Проект ТЕМПУС INOTLES у Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича» локальний координатор проекту А.Круглашов коротко окреслив історію проекту, проаналізував основні досягнення та проблеми на шляху його реалізації в Україні. Особлива увага була звернена на змістовну частину проекту, основною метою якого було здійснення внеску у реформування методичних засад та модернізації вищої освіти в Україні, Грузії та Молдові у сфері викладання Європейських студій.

Практичні аспекти впровадження інновацій у викладання курсу «Публічна політика» проаналізувала д.політ.н., проф., заступник координатора проекту Наталія Ротар. Науковець, зокрема, наголосила на тому, що використання PBL-method (проблемно-орієнтований метод) у викладанні публічної політики робить сам процес викладання та навчання привабливим і цікавим для студентів, інформативно насиченим, звернула увагу на те, що процес використання PBL-method вимагає готовності до нової навчальної парадигми, в якій більший акцент робиться на тому, що студенти самостійно вивчають, а не на тому, чому їх вчить викладач.

Проблему вибору методів навчання розвинув у своєму виступі д.політ.н., доцент Ігор Мельничук, який порівняв традиційну поведінкову та сучасну когнітивну теорії викладання Європейських студій. На думку науковця, оптимальний метод викладання повинен бути підібраний для кожної навчальної ситуації, а основна функція викладача у нинішніх умовах полягає у створенні умов для формування знань.

Про досвід роботи координатора модуля проекту під час розробки спільних навчальних програм у його рамках повідомив к.політ.н., доцент Павло Молочко. У своєму виступі він підкреслив, що перевагою застосування інноваційних методик, насамперед проблемно-орієнтованого навчання, є те, що вони сприяють активізації роботи студентів. Одночасно він висловив і побажання щодо удосконалення спільної міжінституційної роботи з розробки навчальних програм.

Особливості організації вивчення Європейських студій студентами ЧНУ імені Ю.Федьковича були розкриті у доповіді к.істор.н., асистента кафедри політології та державного управління Наталії Нечаєвої-Юрійчук. В ході доповіді вона окреслила основні етапи організації дистанційного навчання та ті завдання, які стояли перед студентами-учасниками проекту, наголосивши на тому, що подібний досвід є цінним й корисним для всіх сторін як основа подальшого перегляду підходів до вивчення Європейських студій в Україні.

Про свій досвід участі у проекті розповіла магістрантка ЧНУ імені Юрія Федьковича Діана Царенко, для якої ТЕМПУС INOTLES став першим міжнародним проектом: «Проект INOTLES приніс у моє життя лише позитивні зрушення. Перш за все, я змогла познайомитися з новими та надзвичайно цікавими людьми, з якими підтримую зв’язок та можу дискутувати на різноманітні теми і сьогодні. Крім цього, я здобула безцінний досвід вивчення Європейських студій, який застосовую й далі, навчаючись на магістратурі. Також хотілося б зазначити, що саме після участі у цьому проекті я твердо вирішила для себе, що моє майбутнє буде тісно пов’язане з політологією та політикою».

В ході подальшого обговорення учасники круглого столу дійшли висновку, що подібні проекти є каталізатором позитивних змін в українській освіті, але вони потребують невідкладних і системних змін як у нормативно-правовій основі міжнародного співробітництва ВНЗ України, так і в загальному менеджменті проектної діяльності в нашому університеті.

 

 

 

  Назад
Архів
© 1999- Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича.
Ваші зауваження, запитання та пропозиції: webmasterЯЧ±ЗЮS@щц=chnu.edu.ua
Powered by Nova, Програмування: Крамар А.В., Дизайн: Антонюк А.М.

ВГОРУ